شناسهٔ خبر: 84445 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازي استان گلستان:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری

گلستان .راه و شهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی و معماری خبر داد و افزود : ۳۹۷ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ماه سال جاري شركت مي كنند، که از اين تعداد ۲۲۳ نفر زن و ۱۷۴ نفر مرد هستند و در روز۶ شهریورماه جاري با يكديگر به رقابت مي پردازند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) حسین محبوبی  افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر كشور در روز پنج شنبه هفته جاری ، ۶ شهریورماه در دو حوزه دانشگاه منابع طبيعي پرديس(ميدان بسيج) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامي واحد گنبد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

محبوبی ادامه داد: آزمون طراحي معماري از ساعت ۹ صبح الي  عصر۱۷ برگزار خواهد شد.

وي اضافه كرد: ورود داوطلبان به جلسه آزمون با كارت شناسايي آزمون و كارت معتبر عكس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  مجاز است  و حتي با تاييدیه ثبت نام آزمون مجاز نمي باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت :  داوطلبان به منظور رفع نقص در تاريخ ۵ شهریورماه با در دست داشتن پرينت كارت شناسايي آزمون و برگه ثبت نام و كارت شناسايي عكس دار به آدرس اعلام شده در لينك كارت ورود به جلسه، مراجعه و اقدام به رفع نقص كارت آزمون كنند.

محبوبی هدف از برگزاري اين دوره از آزمون را اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي در رشته پايه سه طراحی برای مهندسین معماری  بيان كرد.

در خاتمه این  مقام مسئول تاکید کرد : داوطلبان گرامی آزمون ضمن همراه داشتن ماسک از آوردن گوشی همراه خودداری نمایند.