شناسهٔ خبر: 84544 - سرویس استان‌ها

در دیدار نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان مطرح شد

تعامل سازنده مجلس و دولت برای خدمت رسانی بهتر به مردم

photo_2020-08-25_14-42-16 (1).jpg نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی  در دیدار با مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در هفته دولت بر تعامل سازنده مجلس و دولت برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت و شهرسازی(اصفهان)، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در دیدار با مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای به تشریح  مسائل ومشکلات راه و حمل ونقل شهرستان پرداخت.
وی افزود: اجرای پروژه های مشارکتی شهرداری ها و فرمانداری شهرستان با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان موجب تسریع رشد اقتصادی شهرستان خواهد شد.
وی اجرای پروژه پل حسین آباد و تقاطع اصغرآباد را از جمله این پروژه ها برشمرد.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری جلسات هم اندیشی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تسریع در حل مشکلات شهرستانها اظهار کرد: همکاری دولت و مجلس مارا به درک متقابل از شرایط، مشکلات و موانع رسانده و در نهایت موجب حل مشکلات مردم خواهد شد.
مهدی خضری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید و اشتغال گفت: قطعا توسعه زیرساختها به رشد اشتغال و تولید کمک شایانی می کند .
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان به تلاش های این اداره کل برای جذب بودجه های ملی اشاره و خاطرنشان کرد: محدودیت های منابع مالی ما را به استفاده از روش های نوین برای نگهداری راه ها سوق داده که نتایج ارزشمندی به همراه داشته است.
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان نیز در این جلسه اقدامات انجام شده در شهرستان خمینی شهر توسط این نهاد را تشریح کرد.
فرزاد دادخواه به برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری برای شهرستان خمینی شهر اشاره کرد و گفت: رفع نقاط پرتصادف شهرستان، روکش آسفالت کمربندی قدیم(میدان استقلال_خمینی شهر) و کمربندی جدید، اجرای عملیات روشنایی و ایمن سازی گردنه دوشاخ ،نگهداری راه ها و اجرای روکش آسفالت راه های شهرستان از جمله برنامه های در دستور کار این اداره کل به شمار می آید.
وی ادامه داد: کمبود منابع اعتباری یکی از مهمترین موانع بر سر اجرا و اتمام پروژه های راهداری است.
دادخواه از نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خواست در زمینه تقسیم و تخصیص بودجه در امور زیربنایی استان از مراجع ذی صلاح پیگیری های لازم را انجام دهد.
در ادامه نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان از مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان بازدید کردند.
معاون فني و نظارت اداره كل نيز در اين بازديد اقدامات اداره كل در توسعه سامانه هاي حمل و نقل هوشمند در راستاي ارتقاي ايمني راهها را برشمرد و افزود در سال جاري ٣٨ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور ، ٢٨ سامانه نظارت تصويري مبتني بر عكس و ١ سامانه توزين حين حركت به ظرفيت سامانه هاي هوشمند استان اضافه شده است. محمدعلي صلواتي همچنين به پاسخگويى ٢٤ ساعته اداره كل استان به رانندگان و كاربران جاده اي از طريق سامانه تلفني و پيامكي ١٤١ اشاره کرد.