شناسهٔ خبر: 8479 - سرویس استان‌ها

تحویل ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر زنجان تا پایان سال ۹۴

پروژه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر استاندار زنجان ضمن قدردانی از عملكرد مثبت اداره كل راه و شهرسازي استان در خصوص واگذاری مسکن مهر به متقاضیان اعلام کرد: زنجان اولين استانی است كه به تعهدات خود در بحث مسكن مهر عمل كرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي زنجان، جمشيد انصاري با بیان این‌که در دولت يازدهم هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسكن مهر به متقاضيان واجد شرايط واگذار شده است گفت: تا پايان سال جاري نیز دو هزار و ۵۰۰ واحد دیگر به مالکان واگذار خواهد شد.

استاندار زنجان درباره عملكرد اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان گفت: اين اداره كارنامه مثبت و خوبي در بحث واگذاري مسكن مهر به متقاضيان دارد که خود نشان دهنده همدلی و همزباني و تلاش جهاد گونه مديران اين اداره خواهد بود.

تاكنون در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر و همچنين زير ۲۵ هزار نفر در زنجان از سوی اداره كل راه و شهرسازي استان به بهره‌برداري رسيده است كه هفت هزار و ۵۰۰  واحد آن در دولت تدبير و اميد بوده است.

اين اداره متعهد به واگذاري ۷۸ هزار واحد مسكن مهر در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر و همچنين زير ۲۵ هزار نفر در استان است كه از اين تعداد بيش از ۶۵ هزار واحد به بهره‌برداري رسيده و تحويل باقي مانده واحدها نیز در دست اجرا قرار دارد. /