شناسهٔ خبر: 84791 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر عنوان کرد

سرمایه‌گذاری ۱۹۰۰ میلیاردی در پروژه‌های زیربنایی و روبنایی عالیشهر/ سند ۱۴۱۴ شهر جدید عالیشهر در حال نهایی شدن است

شهر جدید عالیشهر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از سرمایه‌گذاری ۱۹۰۰ میلیارد ریالی در پروژه‌های زیربنایی و روبنایی این شهر جدید در چهار سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی مقاتلی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در نشستی مشترک با ستوده، معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری بوشهر، جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و جمشیدی، فرماندار شهرستان بوشهر ضمن تشریح مشکلات این شهر جدید به ارائه گزارشی از فعالیت‌‌های در دست اجرا در عالیشهر پرداخت و گفت: شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در چند سال گذشته، بالاترین تخصیص اعتبار را در سطح شهرستان بوشهر داشته است که حاکی از اهتمام ویژه مسئولان نسبت به این شهر جدید است.

او افزود: در چهار سال گذشته، حدود یک‌‌هزار میلیارد ریال در پروژه‌های زیربنایی و ۹۰۰ میلیارد ریال نیز در پروژه‌‌های روبنایی در حوزه‌های مختلف آموزشی، درمانی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر عالیشهر سرمایه‌گذاری شده است که برخی از آن‌ها به بهره‌برداری رسید‌ه‌اند و برخی نیز در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید مردم و مسئولان شهر جدید عالیشهر را موضوع فاضلاب شهری عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه که از تاکیدات مهم مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور است، به شکل جدی از طریق مجموعه در حال پیگیری است و با تکمیل شدن مطالعات فاضلاب توسط آب و فاضلاب استان، عملیات اجرایی را با همکاری دو مجموعه شروع خواهیم کرد.

مقاتلی گفت: برنامه‌ریزی لازم برای تمامی کارها انجام شده و سند ۱۴۱۴ شهر جدید عالیشهر در حال بررسی و نهایی شدن است و احداث فضای سبز، سالن ورزشی ویژه بانوان، مسجد و سرای محله از برنامه‌‌‌های آتی این شرکت است.

مدبرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اضافه کرد: یکی از وظایف ما جذب سرمایه‌‌گذاران بخش حصوصی است؛ به همین منظور  با یک سرمایه‌‌گذار در بخش درمان و دو سرمایه‌‌گذار دیگر در بخش آموزشی انعقاد قرارداد و تحویل زمین صورت گرفته و یک هنرستان پسرانه در فاز ۲ توسط این بخش در حال اجرا است.