شناسهٔ خبر: 84838 - سرویس استان‌ها

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای

چهار پروژه زيرساختي در شهرستان مباركه افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح.jpg با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور چهار پروژه زیرساختی در شهرستان مبارکه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)،  معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای که برای افتتاح و بازدید از چندین پروژه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، به این استان سفر کرده بود، با حضور در شهرستان مبارکه از چهار پروژه زیرساختی در این شهرستان بهره برداری کرد.

عبدالهاشم حسن نیا در این سفر از تقاطع غیرهمسطح قلعه حکیم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، بهره برداری از تقاطع غیر همسطح فخر آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان که در راستای ارتقای ایمنی تردد و رفع نقاط حادثه خیز  این شهرستان انجام شده بود ، بهره برداری کرد.

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای همچنین عملیات اجرایی نصب باکس های زیرگذر پایانه بار با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و پروژه عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور شهرضا- مبارکه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان آغاز شد.

شهرستان مبارکه به دلیل همجواری با صنایع بزرگ و مادر کشور همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن یکی از مهمترین شهرستان های استان اصفهان به لحاظ حمل ونقل و تردد به شمار می آید.