شناسهٔ خبر: 84996 - سرویس استان‌ها

آخرین فرصت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن برای تکمیل ثبت نام

طرح اقدام ملی مسکن متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا روز یکشنبه ٣٠ شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز احراز شرایط اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سید محسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با تأکید بر این که مهلت تعیین شده تمدید نمی شود، گفت: با توجه به تمدید مهلت تکمیل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در چندین نوبت، آخرین فرصت برای تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاضیان به پروژه های اجرایی تعیین شده است.

وی، هم چنین در خصوص تسهیلات ودیعه مسکن تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که نسبت به ارسال کدملی خود به صورت پیامکی اقدام کرده و حائز شرایط دریافت تسهیلات معرفی شده اند تا روز دوشنبه ٢۴ شهریور فرصت دارند به سامانه طرح اقدام ملی مسکن جهت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مراجعه کنند.

طرح اقدام ملی مسکن از اواخر سال ٩٨ آغاز شد و برنامه‌ریزی شده ٢١ هزار واحد مسکن براساس نیازمندی و سرانه مشخص در شهرهای مختلف استان تولید و عرضه شود. ثبت‌نام از متقاضیان در سه مرحله انجام شده و اقدامات پالایش متقاضیان واجد شرایط اجرا شده است.  با توجه به تجربه اجرای  مسکن مهر، واگذاری اراضی برای طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی که دسترسی به خدمات زیربنایی وجود دارد، صورت می‌گیرد. در حال حاضر عملیات اجرایی ۶ هزار و ۴٩٠ واحد آغاز شده است.