شناسهٔ خبر: 85207 - سرویس استان‌ها

در بازدید مشترک مدیران کل دیوان محاسبات و راه و شهرسازی استان اردبیل ؛

پروژه های راهسازی جنوب استان اردبیل مورد بازدید قرار گرفت

اردبیل 026 مدیران کل دیوان محاسبات و راه و شهرسازی استان اردبیل از روند عملیات اجرایی پروژه های راهسازی جنوب استان اردبیل بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، سید محمد اسحاقی مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل و هیئت همراه به همراه محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل از روند عملیات اجرایی پروژه های راهسازی جنوب استان اردبیل بازدید کرده و از نزدیک در جریان امورات پروژه ها قرار گرفتند.

سید محمد اسحاقی مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل در این بازدید تلاش و جدیت و دغدغه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جهت توسعه بزرگراه ها و راههای استان اردبیل را شایسته تقدیر خواند و بیان داشت: همگرایی و تعامل لازمه پیشرفت و تعالی استان در ابعاد مختلف بوده و همت همگانی می طلبد تا شاهد تحول چشمگیری در توسعه راههای استان اردبیل باشیم.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید ها ضمن قدردانی از حمایت‌های اداره‌کل دیوان محاسبات استان در اجرای فعالیت‌ها و پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: خوشبختانه در توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل اقدامات خوبی با حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی انجام شده و هر سال به طول بزرگراه‌های استان اضافه می‌شود.

وی گفت : در محور اردبیل – سرچم به طول ۹۰ کیلومتر احداث بزرگراه در برنامه‌ها و هدفگذاری راه و شهرسازی استان است که ۱۹ کیلومتر آن به پایان رسیده و در محور کلور – درام هم اکنون عملیات اجرایی ادامه دارد و از مسیر ۸۵ کیلومتری راه ارتباطی خلخال، شال، ماجولان به ماسوله نیز که ۷۰ کیلومتر این مسیر گردشگری در محدوده استان اردبیل تکمیل شده است.

لازم به ذکر است مدیران کل دیوان محاسبات و راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه های محور اردبیل به سرچم ، سرچم به هشجین ، کلور درام ، شال ماجولان ماسوله ، خلخال به اسالم کنار گذر خلخال و رانش جاده کوثر بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی قرار گرفته و مسائل و مشکلات موجود با حضور پیمانکاران مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.