شناسهٔ خبر: 85333 - سرویس ریلی

مدیرعامل راه‌‌آهن در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:

شهید، بهترین الگوی خدمت در ایران اسلامی/ دفاع مقدس؛ مسئله‌ای ارزشمند، اعتقادی، دینی و ملی

سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر ضرورت حفظ یاد و خاطره مجاهدت‌های رزمندگان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و تلاش‌های رزمندگان عزیز و افتخار آفرینانی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی، تحت رهبری امام خمینی (ره) از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و با تأسی به سرور و سالار شهیدان که الگوی عملی در جهان برای مبارزه با ظلم و ستم است، در مقابل همه دشمنان قسم خورده و متحد، از کشورشان دفاع کردند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین روزهای سال است که در آن عصاره همه فضایل، ارزش‌ها و تبلور شکوه ایمان و دلاوری مردم گرامی داشته می‌شود، تاکید کرد: دفاع مقدس، مسئله‌ای ارزشمند، اعتقادی، دینی و ملی است.

رسولی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، راه آهن جمهوری اسلامی ایران با تمام امکانات و باور کارکنان شریف و متعهد خود، در خدمت به جبهه و دفاع مقدس قرار گرفت و در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف، خدمات ارزشمندی ارائه کرد.