شناسهٔ خبر: 85341 - سرویس مسکن و شهرسازی

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد

تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهدای سازمان ملی زمین و مسکن

علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن هفته دفاع مقدس را به تمامی ایثارگران و خانواده های آنان تبریک گفت و افزود: یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس موضوعی نیست که بتوان آن را با لسان و کلام گرامی داشت و باید در عمل این ایام پر افتخار را زنده نگاه داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن علی نبیان که در مراسم تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهدای شاغل در سازمان ملی زمین و مسکن سخن می گفت با اشاره به اینکه آسایش، آرامش و امنیت کشور مدیون از خودگذشتگی و ایثار مردانی است که با عزیزترین چیزی که در دست داشته‌اند یعنی جانشان به دفاع از میهن پرداخته اند، اظهار داشت: امروز هم دفاع مقدس ما ادامه دارد و شاید این دفاع در جبهه های جنگ اتفاق نیفتد اما همه ما باید با اقدامات خود در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیزمان مشارکت کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی از فرزندان شهدا به عنوان یادگاران ارزشمندی یاد کرد که همواره با اقدامات ارزشمندشان یاد و نام پدران بزرگوارشان را زنده نگه می دارند و برای آنان در تمامی شئون زندگیشان آرزوی سلامتی و پیروزی کرد.

در ابتدای این نشست جواد دین دوست گزارشی از عملکرد بسیج سازمان ملی زمین و مسکن ارائه کرد و افزود: امسال بسیج سازمان با انتشار کتابچه های یادنامه هشت سال دفاع مقدس تلاش کرد محتوای قابل قبولی از تاریخچه این ایام و معرفی ایثارگران شاغل در این سازمان ارائه نماید.

فرمانده بسیج کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام اینکه بسیج این سازمان یک مسابقه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار کرد اظهار داشت: نمایشگاهی هم از آثار دفاع مقدس در طبقه همکف سازمان ملی زمین و مسکن برگزار کردیم که در این ایام مقدس مورد بازدید همکاران در سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفت.

گفتنی است مراسم تجلیل از ایثارگران و فرزندان آنان با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در این سازمان برگزار شد و در پایان این مراسم لوح سپاسی به ایثارگران و فرزندان شهدای شاغل در سازمان ملی زمین و مسکن اهدا شد.