شناسهٔ خبر: 85370 - سرویس استان‌ها

بهترین حرکت در امتداد دفاع مقدس خدمت به مردم است

IMG-20200921-WA0036.jpg در شرایط امروز بهترین حرکت و جهاد در امتداد دفاع مقدس، خدمت به مردم و تلاش در مسیر توسعه و آبادانی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در آیین افتتاح نمایشگاه "چهل سال اقتدار و سربلندی" به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در جنگ تحمیلی که هشت سال بطول انجامید بسیاری از جوانان این مملکت به شهادت رسیدند و بزرگترین درس این جنگ برای ما دفاع و مقاومت جانانه بود.

وی افزود: ملت ما هرگز در برابر استکبار جهانی تسلیم نشد و همچنان هم بعد از گذشت سالها از دفاع مقدس در حال دفاع و و تلاش در مسیر توسعه و پیشرفت هستیم.

شرفی با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است، گفت: با تمام قوا و انرژی در تلاش هستیم که به مردم خدمت کنیم و اعتقاد داریم در شرایط امروز بهترین حرکت و جهاد در امتداد دفاع مقدس خدمت به مردم و تلاش در مسیر توسعه و آبادانی کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به سیل های سال ۹۸ گفت: در این سیل شاهد همدلی بزرگی در کشور و استان لرستان بودیم و تا به امروز که یکسال و نیم می گذرد دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه راهداری حاصل شده است که از جمله آنها می توان به ساماندهی ۶۰۰ کیلومتر روکش آسفالت و مرمت و بهسازی ۹۰ دستگاه پل اشاره کرد و در حال حاضر نیز ۶۷ پروژه فعال داریم که امیدواریم تا دهه فجر به بهره برداری برسند.

این گزارش حاکی است، نمایشگاه چهل سال اقتدار و سربلندی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس همزمان با اغاز هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار در محل نمایشگاه های بین المللی خرم آباد افتتاح شد و به مدت یک هفته از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.