شناسهٔ خبر: 85418 - سرویس مسکن و شهرسازی

همزمان با سراسر کشور انجام شد

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در تهران/ اعمال پروتکل‌های بهداشتی در آزمون‌های نظام مهندسی

برگزاری آزمون به حرفه مهندسان ساختمان در تهران آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان، همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۰ و نیم در تهران برگزار شد. نوبت‌های بعدی این آزمون امروز ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۳۰ و فردا ۸ تا ۱۰ و ۳۰خواهد بود.

علیرضا باقری، نماینده تام الاختیار اجرای آزمون حرفه مهندسی و معارف اسلامی دانشگاه الهیات تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه امروز آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در رشته‌های معماری -  نظارت  و عمران – نظارت، همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۰ و نیم در تهران برگزار شد، افزود: نوبت‌های بعدی این آزمون امروز ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۳۰ و فردا ۸ تا ۱۰ و ۳۰ خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه دانشکده الهیات تنها یکی از حوزه های برگزاری آزمون و مختص برادران است، اظهار کرد: امروز در این دانشگاه برای حضور در آزمون یک هزار و ۵۰ نفر داوطلب ثبت نام کرده بودند که ۴۵۲ نفر آن‌ها غایب بودند و در این آزمون حضور نداشتند.

باقری با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده به منظور مراقبت از سلامت شرکت کنندگان در این آزمون گفت: ما امروز تلاش کردیم تا تمامی مقررات پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا  در این آزمون رعایت شود. به همین منظور، زودتر از زمان مقرر درهای محل آزمون را باز گذاشتیم تا از تراکم جمعیت جلوگیری شود و شرکت کنندگان به راحتی و با حفظ فاصله گذاری وارد دانشگاه شوند.

وی افزود: همچنین در سه نقطه؛ ابتدای درهای ورودی، ساختمان و سالن دستگاه های ضدعفونی قرار دادیم و به شرکت کنندگانی که ماسک به همراه نداشتند، ماسک و دیگر اقلام مورد نیاز را تقدیم کردیم.

باقری گفت: این آزمون در صحت و سلامت برقرار شد و ما کوچکترین تخلفی را از شرکت کنندگان مشاهده نکردیم. در این آزمون علاوه بر توصیه های بهداشتی، همچنین به شرکت کنندگان تذکرات لازم مبنی بر ممنوعیت استفاده از لوازم صوتی و گوشی های همراه را متذکر شدیم که خوشبختانه هیچگونه تخلفی از سوی مراقبان به ما در ستاد گزارش نشد.

آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان ویژه برادران از صبح امروز مورخ ۳ مهر ساعت ۸ تا ۱۰ و نیم در دانشگاه الهیات شهید مفتح برگزار شد. مراحل بعدی این آزمون، امروز ساعت ۱۵ تا ۱۵ و نیم و مرحله بعدی، فردا ساعت ۸ تا ۱۰ و نیم خواهد بود.