شناسهٔ خبر: 85491 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

شرکت ۵۵۷۹ نفر داوطلب درآزمون ورود به حرفه مهندسان استان اردبیل

اردبیل 7-2 رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان باحضور ۵۵۷۹ نفر داوطلبان در شهرهای استان اردبیل برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، حسین نظری رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان استان اردبیل با حضور داوطالبان خانم و آقا در رشته‌‌های عمران، معماری، شهرسازی، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه برداری و ترافیک در روزهای پنجشنبه ۳ مهر در دو نوبت صبح و عصرو جمعه ۴ مهر در نوبت صبح در چهار شهر اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال برگزار ‌شد.

وی افزود: از کل داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان فنی و معماران تجربی ۷۰۰ نفر خانم و ۴۸۷۹ آقا در این آزمون حضور داشتند.

نظری گفت: مجموع شرکت‌کنندگان در این آزمون در حدود ۵۵۷۹ نفر بودند که از ساعت ۸ الی ۱۲ در نوبت صبح و از ساعت ۱۴.۳۰ تا ۱۷ در نوبت عصر در حوزه‌های امتحانی تعیین شده برای ورود به حرفه مهندسان و دریافت پروانه اشتغال شرکت کردند.