شناسهٔ خبر: 85504 - سرویس استان‌ها

پی گیری احداث مسکن در نقاط مختلف شهری و روستایی برای اقشار مختلف در جلسه شورای تأمین مسکن استان ایلام

شورای تامین مسکن ایلام 2.jpg استاندار ایلام در این جلسه برنامه های استان برای احداث مسکن در طرح های مختلف را کم نظیر توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( ایلام) استاندار ایلام در این جلسه گفت: ره آورد سفر معاونین رئیس جمهور به استان منجر به تفاهم نامه ساخت ۴۴۶۰ واحد مسکونی در استان شد که در نوع خود کم نظیراست.

وی خاطر نشان کرد اکنون وظیفه اعضای شورای تأمین مسکن وهمه مدیران استان این است که نهایت برنامه ریزی و هماهنگی لازم در این زمینه داشته باشند تا در کمترین زمان بتوانیم مصوبات سفر معاونین رئیس جمهور در زمینه ساخت مسکن اقشار کم درآمد را اجرایی نماییم.

علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی و اجرای احداث ۱۰۵۳۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن استان گفت: این اداره کل تمام توان خود را به کار گرفته تا زمین مورد نیاز مسکن اقشار مختلف را تأمین نماید و زمینهای مازاد دستگاههای دولتی نیز در سطح استان شناسایی شده که با همراهی اداره کل ثبت اسناد استان به محض دریافت اسناد مالکیت این زمینها به نام راه و شهرسازی طبق قوانین ومصوبات مربوطه نسبت به واگذاری این املاک برای احداث مسکن از طرق مختلف به دستگاههای ذی ربط اقدام خواهد کرد.