شناسهٔ خبر: 85606 - سرویس استان‌ها

انتصاب سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی

index.jpg با حکمی از سوی مدیر کل راه و شهرسازی، مجید فرجی پور به عنوان سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)، با حکمی از سوی مدیر کل راه و شهرسازی، مجید فرجی پور به عنوان سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد.

 متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای مجید فرجی پور، با عنایت تصمیمات متخذه، به موجب این ابلاغ شما با حفظ پست سازمانی،  به عنوان سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی منصوب می شوید.

اتمام مسکن مهر طبق برنامه تدوین شده، مدیریت و هماهنگی لازم در اجرای اقدام ملی مسکن برابر سیاست های ابلاغی معاونت مسکن و ساختمان وزارت متبوع و ارائه گزارش مستمر از جمله شرح وظایف جنابعالی در سال جاری است.

همچنین برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم و به موقع جهت تحقق برنامه اجرایی در دو حوزه سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازافرینی شهری،  استفاده از فناوری های نوین ساخت و همکاری در تکمیل خدمات عمومی و زیر ساخت های شهری و ساماندهی وضعیت خانه های سازمانی استان با توجه به قوانین و مقررات نیز از دیگر وظایف ابلاغی این معاونت می باشد.

انجام امور محوله در سالجاری مورد تاکید می باشد که لازم است با توجه به تجربه و تخصص شما تمام مساعی خود را در جهت برنامه ریزی و انجام موارد به کار بگیرید و شایسته است با توجه به شرح وظایف ابلاغی و امور محوله از سوی مدیر کل برابر ضوابط و مقررات اقدام نمائید.

 امید است با اتکال به خداوند متعال در در راه پیشبرد اهداف این اداره کل موفق و موید باشید. توفیق جنابعالی را در مسئولیت محوله از خداوند منان خواستارم.