شناسهٔ خبر: 85656 - سرویس استان‌ها

دیدار و گفتگوی معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهر سازی با کارکنان راه وشهرسازی جنوب کرمان

جنوب کرمان سفر معاون توسعه معاون توسعه ، مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهر سازی به همراه طاهره رضاپور رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی و مهدی امیدی مدیر کل خدمات ،پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهر سازی با حضور در اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان) ، نعمت الله ترکی معاون توسعه ، مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهر سازی به همراه طاهره رضاپور رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی و مهدی امیدی مدیر کل خدمات ،پشتیبانی و رفاه  وزارت راه و شهر سازی در جمع کار کنان  اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن انجام دیدار  چهره به چهره در اتاق کارکنان و گفتگوی صمیمی ، از تلاشها و زحمات این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

وی درجلسه ای که بعد از این دیدار با حضور کارکنان،مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان تشکیل شد اظهار داشت :امروز در ارزیابی که از اداره کل راه و شهر سازی داشتم بسیار امید وار کننده بود و یک مجموعه نیروی انسانی فعال و به هم پیوسته در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان دیدم که نشان از عملکرد خوب مدیریت این مجموعه دارد.

در ابتدای این جلسه: مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین ،با ارائه گزارش به مواردی که می تواند به حل مشکلات کارکنان و نیروی انسانی کمک کند اشاره کرد.

همچنین عباس سعیدی معاون توسعه ، مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با ارائه گزارشی از وضع موجودخواستار رفع مشکلات کارکنان شد.

در این جلسه:کارکنان راه و شهر سازی جنوب کرمان به نمایندگی از حوزه های مختلف به نقطه نظرات و مشکلات مربوط به نیروی انسانی در حوزه کاری خود پرداختندکه مورد توجه معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهر سازی قرار گرفت.