شناسهٔ خبر: 85741 - سرویس استان‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان مطرح کرد

رشد ۵ درصدی حمل بار در ۶ ماهه نخست سال جاری

IMG_0801.JPG معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: میزان تناژ کالای حمل‌شده توسط ناوگان حمل ونقل عمومی کالا استان اصفهان در ۶ ماهه نخست سال جاری  ۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)​ علیرضا جعفری اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۶ میلیون و ۳۷۳ هزار ۸۲ میلیون تن کالا توسط ناوگان حملونقل کالای استان و به همت رانندگان اصفهانی در کل کشور جابه جا شده است.

وی با مقایسه حجم کالای جابهجاشده در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ادامه داد: مقایسه آمار حاکی از رشد ۵ درصدی حملبار در استان اصفهان است.

جعفری ادامه داد: بر اساس بارنامههای صادر شده، بیشترین کالای حمل شده توسط فعالین صنعت حملونقل در شهرستانهای اصفهان، شاهینشهر و مبارکه بودهاند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جادهای استان اصفهان خاطرنشان‌کرد: اصفهان جایگاه اول حمل کالا در کشور را به خود اختصاص داده است و نقش غیرقابل انکاری در پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور دارد.

جعفری با تقدیر از رانندگان اصفهانی به واسطه عملکرد قابل قبول در زمان شیوع کرونا در کشور گفت: علی‌رقم تمامی مشکلاتی که امروز گریبانگیر رانندگان است، این قشر از خدمت‌گزاری به مردم دست برنداشتند و کالاهای اساسی و تولیدات کارخانه‌جات و کشاورزان را جابه جا کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزایش قیمت قطعات، لاستیک و هزینه تعمیرات را از مهمترین مشکلات این قشر برشمرد و ادامه داد: مشکلات رانندگان به دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیگیری منعکس شده است.