شناسهٔ خبر: 85815 - سرویس هوایی

مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد

ارتقای پرواز ایرلاین‌ها از ۴ به ۱۰ سورتی در فرودگاه ياسوج/ افزایش پرواز از هفته جاری

یاسوج مدير فرودگاه ياسوج از ارتقای پرواز ایرلاین‌ها از ۴ به ۱۰ سورتی در این فرودگاه خبر داد و اظهار کرد که از هفته جاری پروازهای جديدی در فرودگاه یاسوج برقرار می‌شود.

علی محسنیان، مدیر فرودگاه یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه طی مدت اخیر، تعداد پرواز ایرلاین‌ها در این فرودگاه افزایش پیدا کرده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده، شرکت هما از هفته جاری با استفاده از ناوگان ايرباس ۳۱۹ اقدام به برقراری دو پرواز هفتگی برای روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه‌ها در مسير تهران ياسوج تهران کرده است.

وی گفت: همچنين شرکت ماهان علاوه بر روزهای شنبه و چهارشنبه، پرواز دوشنبه‌ها را نيز به برنامه پروازی خود افزوده است.

محسنیان یادآور شد: با برقراری این پروازها، تعداد پروازهای برنامه‌ای فرودگاه از چهار به ۱۰ سورتی افزایش یافته است.

بخوانید: cat فرودگاه یاسوج از ۳C به ۴C ارتقا یافت

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: همچنان به دنبال افزایش پروازهای هفتگی هستیم تا با فعال شدن فرودگاه مرکز استان شاهد رونق ‌بخش‌های مختلف اقتصادی و گردشگری و به دنبال آن سرعت دادن به روند توسعه استان باشیم.

محسنیان استمرار و توسعه اين پروازها را منوط به صرفه اقتصادی شرکت‌های هواپيمايی و استقبال اهالی استان دانست و افزود: علت استقبال اخير شرکت‌های هواپيمايی برای برقراری پرواز در این فرودگاه پیگیری‌های مستمر استاندار و فراهم شدن تمام زیرساخت‌های فرودگاهی مورد نياز و ارتقای سطح ايمنی فرودگاه است.