شناسهٔ خبر: 85867 - سرویس استان‌ها

رييس اداره راه و شهرسازي قوچان خبر داد؛ 

رفع تصرف ۲ هزار و ۲۷۲ مترمربع از اراضي ملي شهرستان قوچان

قوچان.jpg رییس اداره راه  و شهرسازی شهرستان قوچان از خلع ید و رفع تصرف  ۲ هزار و ۲۷۲ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان قوچان به ارزش تقريبي ۲۲ ميليارد ريال خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، برات محمد فتحی با اعلام این خبر گفت: یکی از وظایف مهم و حساس ادارات راه و شهرسازی صیانت و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و توجه ویژه به دفاع هرچه تمام تر در پرونده های حقوقی و کیفری مربوطه و پیگیری در جهت صدور اجراییه و رفع تصرفات از این اراضی است که در این راستا گشت هدفمند یگان حفاظت اراضی ملی شهرستان قوچان در مهر ماه اقدام به رفع تصرف از زميني به متراژ ۲ هزار و ۲۷۲ مترمربع واقع در محدوده خيابان دانش آموز كرد.

وي افزود: اراضي مذكور با هوشياري يگان حفاظت اين شهرستان شناسايي و با پيگيري قضايي و دستور دادستان محترم شهرستان مبني بر رفع تصرف عدواني و اعاده به وضع سابق، توسط يگان حفاظت اين شهرستان رفع تصرف شد.

وی افزود: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۴۷۲۲۲۰۲۰ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.