شناسهٔ خبر: 85890 - سرویس بنادر و دریانوردی

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر اعلام کرد:

باز مهندسی نیروی انسانی در دستور کار سازمان بنادر/ تهیه و پیاده سازی نرم افزار جامع اداری و مالی/ کمیته ای برای وصول مطالبات سازمان بنادر تشکیل می شود

سید سعید سید علایی عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی از اجرای طرح باز مهندسی نیروی انسانی در این سازمان خبر داد و گفت: ضرورت دارد برای تحقق اهداف در سال ۹۹ اهتمام جدی داشته باشیم و تا پایان امسال، اهداف و برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۰ جمع بندی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدسعید سید علایی در نشست مدیران سازمان بنادر و دریانوردی به صورت ویدئو کنفرانس، خاطرنشان کرد: با تهیه سند جامع انسانی و اعلام آن به سازمان ادرای و استخدامی، در حال حاضر طرح باز مهندسی نیروی انسانی، با هدف شناسایی نیاز های این حوزه جهت مجوز های استخدام، در دستور کار قرار دارد.

وی تهیه شرح وظایف کلیه پست ها بر اساس تشکیلات تفصیلی را یکی دیگر از برنامه های اجرایی این معاونت برشمرد و گفت: پیاده سازی نرم افزار جامع اداری و مالی، یکی دیگر از برنامه های این سازمان است که در دست پیگیری قرار دارد.

به گفته این عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، تهیه آرشیو الکترونیکی اسناد مالی از سال ۸۴ تا ۹۴ یکی دیگر از دستور کارهای سازمان بنادر در سال جاری است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی از تشکیل کمیته وصول مطالبات در سازمان بنادر خبر داد و این رویکرد را با توجه تأمین منابع و پشتیبانی از طرح های توسعه ای لازم و جدی دانست.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی توجه به سلامت اداری و شناسایی گلوگاه ها را از دیگر رویکردهای سازمان بنادر عنوان و بر صرفه جویی در هزینه ها با توجه به شرایط حساس کشور تأکید کرد.