شناسهٔ خبر: 86010 - سرویس استان‌ها

طرح باند دوم جاده نطنز-کاشان چشم انتظار تایید نهایی است

علیرضا قاری قران ،اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطالعات طرح دوبانده شدن جاده نطنز- کاشان «حدفاصل میدان بسیج نطنز تا سایت هسته ای» انجام شده و تایید اولیه را اخذ کرده است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه جاده نطنز - کاشان یکی از محورهای پرتردد و محل عبور گردشگران است اظهار کرد: دوبانده شدن محور مذکور، برای گردشگرانی که به نطنز و روستای ابیانه تردد دارند یک بستر مواصلاتی استاندارد را به وجود می‌آورد.  

وی تصریح کرد: طرح مطالعاتی دوبانده شدن جاده نطنز- کاشان «حدفاصل میدان بسیج نطنز تا سایت هسته‌ای» اتمام یافته و پس از برداشت وضع موجود و جانمایی، ضمن "تایید اولیه" جهت "تأیید نهایی" به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است.  

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تاییدیه‌های اخذ شده جهت این طرح مطالعاتی عنوان کرد: در این طرح برای جانمایی و اجرای پروژه محدودیت‌هایی از جمله رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل، حریم مسیر فیبرنوری و مسیر دسترسی سایت شهید احمدی روشن وجود داشت که نیازمند بررسی و اخذ تأییدیه‌های لازم بود.  

وی با بیان اینکه بخشی از طرح دوبانده شدن جاده نطنز- کاشان (از میدان بسیج تا سه راهی اوره) براساس تفاهم نامه‌ای فی‌مابین اداره‌کل راهداری و شهرداری نطنز اجرا می‌شود، گفت: مطابق با این تفاهم‌نامه علاوه بر انجام آزادسازی، زیرسازی این قطعه نیز با شهرداری نطنز بوده و اجرای روکش اسفالت آن با راهداری است.   

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: جهت دسترسی به منطقه اوره تصمیم گرفته شد در "سه راهی اوره" میدانی احداث و از آن نقطه تا میدان بسیج نیز، جاده به صورت بلوار اجرا شود.  

وی با بیان اینکه این پروژه در ردیف اعتبارات ملی قرار دارد گفت: پس ازتأیید نهایی طرح و تامین اعتبار، عملیات دوبانده کردن این جاده انجام می‌شود.