شناسهٔ خبر: 86055 - سرویس استان‌ها

۹۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی صعب العبور شهرستان های خاش و تفتان بازگشایی شد

س و ب- بازگشایی مسیر.jpeg سرپرست اکیپ راهداری تفتان خاش گفت: ۹۰ کیلومتر از محورهای روستایی صعب العبور شهرستان های خاش و تفتان با تلاش شبانه روزی راهداران این اکیپ در سال جاری بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(سیستان و بلوچستان) عطاالله براهویی اجرای رویه آسفالت و رگلاژ محورهای روستایی تخت نارون به سنیب، کوته پایین به کوته بالا، کوشه به کوته، چهوک به گروک، کوته به ماریشان و ماریشان به نارون مجموعا به طول ۵۰ کیلومتر را از دیگر اقدامات نیروهای این اکیپ در سال جاری عنوان کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت رویه آسفالت و رگلاژ محور ایرندگان به جاده اصلی خاش- ایرانشهر توسط راهداران این اکیپ به طول ۱۵ کیلومتر نیز عملیاتی شد.

سرپرست اکیپ راهداری تفتان خاش انجام درواسیون ها و تمیز کردن دهانه پل های محور خاش – ایرانشهر، روکش آسفالت محور اصلی خاش- سراوان، میکس آسفالت محورهای ایرندگان و شورک و بازگشایی محور روستایی نراب غریب آباد به طول هشت کیلومتر را از دیگر اقدامات سال جاری راهداران این اکیپ برشمرد.

گفتنی است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ارائه بخشی از خدمات خود را در قالب اکیپ های راهداری و راهسازی چهارگانه تفتان خاش، توحید زاهدان، رسالت سراوان و وحدت سیستان در سال جاری اجرایی کرده است که این امر به عنوان ابتکار این اداره کل و مصداق بارز التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، تأثیر بسزایی در افزایش سرعت و کاهش هزینه های مرتبط داشته است.