شناسهٔ خبر: 86174 - سرویس استان‌ها

جلسه مشترک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با فرماندهی انتظامی استان

جلسه با فرماندهی انتظامی گیلان جلسه مشترک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با فرماندهی انتظامی استان وجمعی از معاونین این دو مجموعه، درسالن جلسات راه وشهرسازی گیلان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، دراین نشست که به منظور تعامل و ارائه عملکرد و همکاری‌های متقابل راه و شهرسازی با نیروی انتظامی استان برگزار شد، ماکان پدرام، مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از تعامل سازنده نیروی انتظامی با راه وشهرسازی در زمینه حراست از اراضی ملی تشکر کرد و گفت: از زمان تشکیل یگان حفاظت از اراضی اداره کل در سایه همکاری گسترده نیروی انتظامی، خدمات درخور توجهی در این زمینه ارائه و این استان در زمینه حفاظت از اراضی ملی جز ادارات کل موفق در سطح کشوربوده است.

پدرام در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت راه‌های حوزه استحفاظی این اداره‌‌‌کل در بخش ساخت راه و توسعه راه‌های اصلی در سطح استان و توسعه پایدار شهری، گفت: با مشارکت و همدلی همه دستگاه‌های مربوطه و به‌کارگیری توان بخش خصوصی و با توجه به برنامه‌ریزی منسجم صورت گرفته، تلاش خواهیم کرد نقش مؤثری در توسعه استان ایفاء کنیم.

درادامه این دیدار سردار ملکی، فرمانده انتظامی استان ازگستردگی حوزه فعالیت نیروی انتظامی و لزوم آمادگی دائمی این نیرو سخن گفت.

وی ضمن تشکراز اقدامات راه و شهرسازی در تامین اراضی مورد نیاز نیروی انتظامی درسطح استان ، خواستار افزایش سطح تعاملات و تعرفه زمین در برخی شهرستانها جهت احداث ساختمان های انتظامی شد.

ملکی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم حراست وحفاظت از اراضی ملی، ازگسترش همکاری نیروی انتظامی با اداره کل راه وشهرسازی در این زمینه خبرداد.

درپایان این جلسه فرمانده انتظامی استان گیلان، ازمدیرکل راه وشهرسازی استان،معاونین املاک وحقوقی و مسکن وبازآفرینی شهری، با اهدای لوح تقدیر، تشکر کرد.