شناسهٔ خبر: 86191 - سرویس استان‌ها

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه راه ارتباطی کریق-آرموداق

اردبیل - 14 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه راه ارتباطی کریق - آرموداق اختصاص خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان نیر که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار داشت: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه راه ارتباطی کریق-آرموداق اختصاص یافته و نیز اعتباراتی به‌صورت ملی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان نیر اختصاص یافته است.

وی تحقق شعار امسال را در گرو تلاش، عزم، اراده و مدیریت جهادی و استفاده صحیح و بهینه از ظرفیت‌های موجود دانست و تشریح کرد: رونق تولید ، برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم با برنامه‌ریزی دقیق ، صحیح و اصولی ، عزم ، اراده ، تلاش ، اقدام ، عمل و روحیه جهادی مردم و مسوولان محقق می‌شود.

محبوب حیدری، مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه راه و شهرسازی شهرستان نیز و اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت : از ۸ کیلومتر راه ارتباطی کریق به آرموداق در حوزه استحفاظی استان اردبیل، ۵ کیلومتر روکش آسفالت شده و ۳ کیلومترباقیمانده است و عملیات زیرسازی امسال به اتمام رسیده و با انجام عملیات روسازی و روکش آسفالت در سال آینده کل مسیر در حوزه استحفاظی استان اردبیل تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی از چهار بانده کردن محور نیر به سراب خبر داد و گفت : تا یک ماه آینده مناقصه بزرگراه نیر – سراب برگزار و فرآیند آن آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: جهت تکمیل ساختمان دولت شهرستان نیر و محوطه سازی آن با ابلاغ مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به برگزاری مناقصه اقدام خواهیم کرد.

حیدری در این جلسه اتمام مسکن مهر استان را خاطر نشان کرد و گفت : خوشبختانه مسکن مهر دراستان به پایان رسیده و پرونده آن بسته شده ، واحدهای باقیمانده را تکمیل و تحویل متقاضیان عزیز دادیم.     

وی به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل اشاره و افزود: تمام زمین های مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن تامین شده و در شهرستانها زمین مورد نظر در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفته و در مرکز استان با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی این طرح انجام می‌شود.