شناسهٔ خبر: 86201 - سرویس استان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبرداد :

تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

جلسه کارگروه 1 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با تاکید بر سرد شدن هوا و شیوع بیماری در استان خواستار تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل توسط همکاران شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( همدان)، حسین ده محسنی فرد در اولین جلسه کارگروه اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا که در راستای نامه ارسالی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت متبوع برگزار شد عنوان کرد: با توجه به وضعیت قرمز استان همدان باید نظارت کافی در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده و حساسیت بیشتری در خصوص استفاده کلیه کارکنان از ماسک داشته باشیم.

وی ادامه داد: توسعه میزهای خدمت به منظور ارائه سریع خدمات خصوصا در حوزه مسکن و املاک و حقوقی برای عدم تجمع ارباب رجوع و همچنین جدیت در برخورد با کارکنانی که از ماسک استفاده نمی کنند از امروز در اداره کل اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به مضرات استفاده از شوینده وایتکس و تشدید بیماری های ریوی بر استفاده از شوینده های مورد تایید مرکز بهداشت استان و همچنین بر تعطیلی خدمات آبدارخانه تاکید کرد.

ده محسنی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی به منظور آموزش کارکنان با اصول بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا گفت: ارائه آموزش‌های صحیح و اصولی در جلوگیری از انتشار این ویروس به طور جدی در دستور کار قرارگرفته و بر اساس دستورالعمل پیشگیری و کنترل بیماری کرونا رویکرد اصلی، آموزش و اطلاع رسانی بوده و در این راستا اطلاع رسانی به طور مستمر انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت : در این جلسه مقرر شد ساز و کارهای لازم به منظور استفاده از دورکاری توسط شاغلان دارای بیماری های زمینه ای و بانوان شاغل باردار و نیز دارای فرزند زیر ۶ سال با هماهنگی معاونین اداره کل و اداره پشتیبانی توسعه منابع انسانی و تحول اداری اجرا گردد.