شناسهٔ خبر: 86203 - سرویس هوایی

همزمان با بیستم اکتبر انجام شد

پیام تبریک مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران به‌‌مناسبت روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی

سیاوش امیرمکری مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در پیامی فرارسیدن روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران در پیامی، فرارسیدن روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: تلفیق تعهد و تخصص، ایمنی، سلامت و آرامش خاطر در فضای جمهوری اسلامی ایران با عزمی استوار و خلل‌ناپذیر در پرتو اخلاق و درایت، برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار متخصصان ترافیک هوایی کشورمان می‌افزاید.

بر ناظران آگاه و صاحب بصیرت، آشکار و هویداست که این دستاوردها مرهون ایثار و فداکاری افرادی از خود گذشته می‌باشد که بی‌نام و نشان در این عرصه حضور دارند.

تلاش متعهدانه یکایک شما کنترلرهای ترافیک هوایی مصداق آیه شریف قرآن است که می‌فرماید «و اوفو بالعهد ان العهد کان مسئولا» “آنانی که به عهد خود وفا می‌کنند این عهد مورد مسئولیت است” و یقیناً مسئولیت تأمین ایمنی پروازها در فرودگاه‌ها و فضای کشورمان با چشمان همیشه بیدار شما عزیزان، افتخار و سربلندی ایران را در جهان رقم می‌زند.

اینجانب روز ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۹ مهر ۱۳۹۹) را به نمایندگی از سوی همکارانم در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به اساتید، دانشجویان، کارشناسان، مدیران و تمامی متخصصان مراقبت پرواز صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

امید است در پرتو الطاف الهی، بیش‌ازپیش در مسیر خدمت‌رسانی به میهن عزیزمان توفیق یافته و با تلاش و همت در راه تحقق اهداف بلند ایران اسلامی، بر افتخارات کارنامه خود بیافزاییم.