شناسهٔ خبر: 86204 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اعلام کرد

آمادگی ۹۲ درصد از ماشین آلات راهداری  برای راهداری زمستانی/ بهبود خدمت رسانی به مردم با برگزاری جلسات هماهنگی بین دستگاهی

مهندس (1).JPG مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آمادگی و اورهال شدن ۹۲ درصد از ماشین آلات راهداری این اداره کل برای ارائه خدمات به مردم در راهداری زمستانه خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اصفهان)، مهدی خضری در نشست هم اندیشی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مدیران ستادی که به صورت ویدئوکنفرانس با موضوع آمادگی برای  عملیات راهداری زمستانه برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تعمیرات و بهسازی ماشین آلات راهداری برای عملیات راهداری زمستانه به خوبی انجام شده و ۹۲ درصد از ماشین آلات  استان اصفهان آماده به کار هستند.

وی ادامه داد: تعمیرات ۸ درصد دیگر از ماشین آلات نیز با قید فوریت در حال انجام است و امیدواریم این ناوگان نیز به زودی به چرخه ناوگان فعال راهداری استان اصفهان اضافه شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به خرید ماشین آلات جدید راهداری خاطرنشان کرد: قطعا نوسازی ناوگان راهداری نقش مهمی در ارتقا خدمت رسانی به مردم خواهد داشت.

خضری در بخش دیگری از سخنان خود به پیش بینی شن و نمک مورد نیاز برای عملیات راهداری زمستانه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ۳۲ هزار تن شن و نمک  برای انجام عملیات راهداری زمستانه استان اصفهان خریداری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد مشکلاتی نظیر تامین لاستیک ناوگان سنگین راهداری و سوخت این ماشین آلات با تدبیر و هم اندیشی مرتفع گردد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان همچنین به ضرورت هماهنگی بین دستگاهی برای خدمت رسانی به مردم در جاده ها در پاییز و زمستان اشاره و تصریح کرد: در روزهای آتی جلساتی با پلیس راه و سایر دستگاه ها در این رابطه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جلسات هم اندیشی معاونین راهداری استانهای همجوار در نیمه نخست آبان ماه خبر داد و گفت: قطعا خروجی این جلسات بهبود فرآیند خدمت رسانی به مردم است.