شناسهٔ خبر: 86235 - سرویس مسکن و شهرسازی

درسازمان ملی زمین و مسکن انجام شد؛

پیگیری آخرین وضعیت اتمام پروژه های مسکن مهر در کشور

محمدمهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری پروژه‌­های دارای متقاضی بدون مشکل دولتی اعم از تفاهمنامه سه­جانبه و تعاونی در شهرهای بالای ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت به اتمام مى رسد.

به گزارش پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى از سازمان ملی زمین و مسکن محمد مهدی بلوردی افزود: به همین منظور و در راستای بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر استان ها صبح امروز نشستی به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور مدیران حوزه فنی و مهندسی ستادی و مدیران راه و شهرسازی ۶ استان برگزار کردیم. 

بلوردی با بیان اینکه در این نشست پیگیری آخرین وضعیت پروژه های استان های آذربایجان غربی، مرکزی، فارس، همدان، کرمان و قزوین با بررسی تک تک پروژه های باقیمانده این استان ها بررسی شده است اظهار داشت: تقریبا پروژه های تمامی این استانها پیشرفتی بالاتر از ۹۰ درصد داشته اند و واحدهای اندکی در هر شهر باقی مانده که با نهایت سرعت و پیگیری در حال اتمام اند. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمارهای موجود به صورت لحظه ای در سامانه مدیریت مسکن مهر به روز می شود گفت: پیگیری های ما چه در ستاد و چه در استان ۲۴ ساعته است و تا زمان اتمام آخرین پروژه مسکن مهر در کشور ادامه می یابد. 

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در پایان خاطرنشان کرد: دولت خود را مکلف به اتمام طرح مسکن مهر و تحویل تمامی این واحدها به متقاضیان می داند و تمامی مدیران وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا پرونده مسکن مهر تا پایان آبانماه در استان ها بسته شود.