شناسهٔ خبر: 86247 - سرویس استان‌ها

همزمان با هفته ناجا

فعالان حمل و نقلی برگزیده در زمینه ایمنی و ترافیک لرستان تجلیل شدند

26.jpg به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش تجلیل از فعالان حمل و نقلی، نمونه‌های اقدامات ایمنی و ترافیک و دهیاران نمونه استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این مراسم که با حضور رییس و کارکنان پلیس راه، دهیاران،تعدادی از رانندگان و روسای انجمن های کالا و مسافر در محل سالن کنفرانس راهداری لرستان برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان امنیت گفت: خوشبختانه در شش ماهه امسال تعداد تلفات ناشی از تصادفات به کمترین میزان ممکن رسیده است بدون تردید این موفقیت از برآیند زحمات همه فعالان عرصه ایمنی حمل و نقل ازجمله پلیس، فعالان و صنوف حمل و نقل و راهداری حاصل گردیده است.

قدمی با بیان اینکه تا هر اندازه ای که قانون اجازه دهد تمام قد همراه پلیس هستیم، تصریح کرد: هدف همه متولیان ایمنی حمل و نقل، خدمت به سلامت و امنیت مردم است در حالی که شاید این خدمات شبانه روزی از نگاه مردم دور بماند و امیدواریم با همدلی و همراهی پلیس، دهیاران، فعالان و تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل در ادامه راه نیز موفق عمل نماییم.

سرهنگ مصطفی دالوند رئیس پلیس راه استان لرستان نیز گفت: یکی از دغدغه‌های همه مسئولان به ویژه رهبری معظم انقلاب کاهش تصادفات جاده ای است که خوشبختانه با مدیریت فرمانده انتظامی استان و همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برنامه های لازم در راستای برقراری ایمنی جاده ای اجرایی شده است.

سرهنگ دالوند با اشاره به تخریب های ناشی از سیل فروردین و اسفند ۹۸ و تلاش راهداران در برقراری تردد در راهها گفت: علیرغم خسارات شدید به زیرساخت های راه در استان شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات هستیم.

وی کاهش ۴۳ درصدی تصادفات در محورهای برون شهری و روستایی طی شش ماهه امسال را حاصل تعامل پلیس و متولیان حمل و نقل و برخورد جدی با متخلفان عنوان کرد و از همکاری دهیاران، رانندگان، رسانه ها و به طور ویژه صداوسیمای مرکز لرستان در امر فرهنگسازی رانندگی ایمن قدردانی کرد.

این گزارش می افزاید: در ادامه این مراسم از دهیاران نمونه، رانندگان و روسای انجمن های صنفی کالا و مسافر و تعدادی از کارکنان پلیس راه که در حوزه ایمنی برگزیده شده بودند  قدردانی بعمل آمد.