شناسهٔ خبر: 86256 - سرویس استان‌ها

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تصویب ۱۱ طرح تولیدی، کشاورزی و خدماتی در کارگروه امور زیربنایی چهارمحال و بختیاری

DM2A9925.1.jpg معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان از تصویب ۱۱ طرح تولیدی، کشاورزی و خدماتی در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، صغری محمدعلیزاده در این جلسه که به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: این ۱۱ طرح شامل طرح های قطعات بتنی، پرورش گوسفند داشتی، حفر چاه و پرواربندی بره در شهرستان های خانمیرزا، لردگان، کوهرنگ، بن، شهرکرد، کیار، فارسان و اردل در جلسه بررسی و تصویب شد.

وی همچنین به بررسی طرح جامع شهرهای فارسان و شهرکرد در جلسه اشاره کرد و افزود: طرح جامع شهر شهرکرد در مرحله وضع موجود با نرخ رشد پیشنهادی ۴۷/۲ درصد و جمعیت پیشنهادی ۲۷۵ هزار نفر در افق سال ۱۴۱۰ و با مساحت وضع موجود ۴۹۸۳ هکتار به تصویب اعضاء جلسه رسید.

خانم محمدعلیزاده ادامه داد: همچنین طرح جامع(تجدید نظر و بازنگری) شهر فارسان در مرحله وضع موجود با نرخ رشد پیشنهادی ۲ درصد و جمعیت پیشنهادی ۴۰۲۴۹ نفر در افق سال ۱۴۰۹ با مساحت وضع موجود ۶۷۲ هکتار تصویب شد.

گفتنی است جلسات کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری استان به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط و شهرداران برگزار می‌شود.