شناسهٔ خبر: 86422 - سرویس استان‌ها

به زودی فراخوان ثبت‌نام برای متقاضیان جدید طرح اقدام ملی مسکن اعلام می‌شود

طرح اقدام ملی مسکن جلسه شورای تأمین مسکن همزمان با کارگروه امور زیربنایی استان و با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و با توجه به درخواست‌های مردمی جهت بهره‌مندی از شرایط طرح اقدام ملی مسکن مقرر شد متقاضیانی که نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تاکنون اقدام نکرده‌اند، حذف شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این خصوص گفت:  افرادی نیز که مراحل تکمیل و افتتاح حساب را پشت سر گذاشته‌اند تا پایان آبان ماه فرصت واریز وجه اولیه به میزان ۴۰ میلیون تومان را دارند در غیر این صورت از لیست خارج می‌شوند.

سید محسن حمزه لو یادآور شد: از مجموع ۲۷ هزار و ۹۱۲ نفر متقاضی واجد شرایط تا به امروز ۲ هزار و ۸۴۴ نفر وجه اولیه را واریز کرده‌اند و عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن برابر با تأمین زمین در شهرستان‌ها به زودی آغاز می‌شود.

در جلسه شورای تأمین مسکن استان درباره روند تأمین زمین طرح اقدام ملی مسکن بحث و تبادل نظر شد.

ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست به منظور استفاده بهینه از زمان و منابع همزمان با شورای تأمین مسکن استان برگزار شد تا تعیین کاربری پروژه‌های مطرحی مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.