شناسهٔ خبر: 86465 - سرویس استان‌ها

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد

اختصاص ۱۱۵ میلیارد ریال برای ورزشگاه بناب

122871596777924.jpg معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال برای تکمیل ورزشگاه بناب ۱۱.۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است و برای تکمیل آن به ۳۵ میلیارد تومان نیاز است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) ، محمدجعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی روز جمعه در بازدید از ورزشگاه بناب با اشاره به اینکه این طرح ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ظرفیت پایه ای این ورزشگاه، پنج هزار نفری بود که هم اکنون به ظرفیت ۱۰ هزار نفر ساخته می‌شود و به طور قطع هزینه‌های آن به شدت افزایش پیدا کرده است.

علیزاده با بیان اینکه زیرساخت نورافشانی ورزشگاه آماده است، ادامه داد: کل صندلی‌های ورزشگاه خریداری شده است و تا پایان سال نصب خواهد شد‌.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خاطرنشان کرد: تمامی طراحی‌ها و جزئیات به اتمام رسیده است و قرارداد تکمیلی بسته شده است‌.

وی با اشاره به طراحی و زیرساخت‌های این پروژه ملی گفت: طراحی این ورزشگاه به نحوی است که هم ورزش‌های همگانی را در منطقه پوشش می دهد و هم می‌توان ورزش‌های اختصاصی، مسابقات فوتبال و  دو و میدانی را در آن اجرا کرد.

در این سفر یکروزه معاونین مهندسی و ساخت و مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی وی را همراهی کردند.