شناسهٔ خبر: 86592 - سرویس وزارتی

امروز ۱۴ آبان در جنوب شرق کشور روی داد

ورود وزير راه‌و‌‌شهرسازی به سیستان‌و‌‌‌بلوچستان با هدف بازدید میدانی و صدور دستور ویژه/ استقبال رسمی از  وزیر در فرودگاه کنارک

سفر وزیر وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید میدانی از پروژه ها و صدور دستور ویژه وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در فرودگاه کنارک مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه، صبح امروز ۱۴ آبان، وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در فرودگاه کنارک از سوی مسئولان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در این سفر دو روزه، از محل شهر جدید تیس بازدید خواهد داشت و سپس در "ریمدان" توقف کوتاهی داشته و در ادامه به سمت چابهار خواهد رفت.

بازدید از پروژه پتروشیمی نگین مکران، بازدید از محل اجرای طرح ریل‌‌‌گذاری قطعه ۸، حضور در آئین شروع عملیات اجرایی طرح ریل‌‌گذاری راه‌آهن چابهار به زاهدان، اجرای طرح حاشیه‌نشینی مراد غربی و پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی و شهر جدید تیس از برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به چابهار خواهد بود.

همچنین در این سفر، اسلامی به اتفاق هیات همراه از پروژه کانتیری طرح توسعه بندر شهید بهشتی و محل اجرایی پروژه احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی، محور پیشنهادی اتصال ریل به بندر شهید بهشتی، طرح ساماندهی حاشیه‌‌‌‌نشینی شهر چابهار کمپ تا رمین بازدید خواهد داشت.

گفتنی است که وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی مشکلات مرتبط با حوزه راه و شهرسازی چابهار در جلسه فرمانداری این شهر شرکت خواهد کرد.

همچنین اسلامی طی این سفر، از محور راه آهن چابهار-زاهدان قطعات ۱، ۲، ۳، ۴ بازدید خواهد داشت و سپس در مراسم افتتاح بزرگراه‌‌‌های جدیدالحداث ایرانشهر-خاش، زاهدان-بم و زاهدان-زابل حضور پیدا می‌کند.

بازدید از پایانه مرزی میلک، افتتاح جاده دسترسی به زون انرژی میل نادر، افتتاح طرح ساماندهی حاشیه‌‌‌نشینی شهر زابل و بازدید از قطعات بزرگراه زاهدان-زابل از دیگر برنامه‌‌های وزیر در این سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.