شناسهٔ خبر: 86710 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیر امور اعتبارات بانک مسکن خبر داد

افتتاح حساب ۱۵۱۰۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در بانک مسکن/رشد ۵۸ درصدی ارایه تسهیلات ساخت مسکن به سازندگان

محمدحسن علمداری مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با اعلام رشد ۵۸ درصدی اعتبارات بانک به انبوه سازان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از افتتاح حساب۱۵۱ هزار و ۴۰۵ نفر از واجدان شرایط طرح اقدام ملی مسکن در بانک،خبر داد.

محمدحسن علمداری مدیر امور اعتبارات بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت افتتاح حساب متقاضیان مسکن ملی را در آن بانک برای ادامه روند ساخت و ساز و تکمیل واحدهای طرح اقدام ملی مسکن، اعلام کرد.

مدیر امور اعتبارات بانک مسکن گفت: ۱۵۱هزار و ۴۰۵ نفر از واجدان شرایط طرح اقدام ملی مسکن در بانک، افتتاح حساب کردند که از این تعداد ۹۲ هزار و ۸۹۴ نفر پول واریز کردند.

علمداری در عین حال در خصوص تسهیلات ساخت مسکن براین انبوه‌سازان نیز توضیح داد: در خصوص پرداخت تسهیلات ساخت، بانک مسکن رشد ۵۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، داشت.

بر اساس این گزارش، بانک مسکن با توافقاتی که با وزارت راه  و شهرسازی داشته است، پرداخت تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی را پذیرفته است و توسط آن بانک این میزان تسهیلات با هماهنگی و اعلام وزارتخانه راه و شهرسازی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.