شناسهٔ خبر: 86842 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوئین و میاندشت خبر داد

تکمیل آسفالت راه روستایی احمدآباد  و آغچه

IMG-20201111-WA0021.jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوئین و میاندشت از تکمیل آسفالت راه روستایی احمدآباد  و آغچه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، اکبر مظاهری اظهار کرد: عملیات آسفالت محور روستایی آغچه و همچنین عملیات آسفالت محور بوئین میاندشت_خوانسار محدوده روستای احمدآباد آسفالت شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ کیلومتر از محورهای فوق آسفالت شده است، اضافه کرد: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مظاهری آسفالت محورهای روستایی فوق را عاملی موثر در ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ای این شهرستان برشمرد و گفت: تقویت زیرساخت ها برای روستاییان به تقویت اقتصاد مردم منطقه و جلوگیری از مهاجرت خواهد انجامید.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بوئین و میاندشت تصریح کرد: عملیات اجرایی آسفالت این دو محور درکمتر از دوهفته انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در محورهای غربی استان عدم مناسب سازی برخی از محورهای روستایی، تردد در هنگام بارش برف و باران را برای این کاربران بسیار سخت می کند، لذا بهسازی این محورهای تا پیش از آغاز بارش های سنگین ضروری است.