شناسهٔ خبر: 86856 - سرویس استان‌ها

استاندار همدان :

طرح های راه آهن همدان از شمال تا جنوب استان به خوبی در حال اجراست

جلسه استاندار 2 استاندار همدان ضمن تقدیر از همکاری خوب وزارت راه و شهرسازی در پیگیری پروژه های حوزه راه گفت: طرح های راه آهن همدان از شمال تا جنوب استان به خوبی در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( همدان)،  سید سعید شاهرخی  در جلسه ای با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: خط آهن همدان از شمال تا جنوب استان به خوبی در مسیر پیشرفت قرار دارد و انتظار است که در شرایط فعلی تسریع ویژه ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی در اجرای ایستگاه قطار شهری همدان و نهاوند یک نگاه ویژه ای داشته باشد، گفت: درخواست داریم ایستگاه درون شهری همدان تا پایان سال به سرانجام برسد.

شاهرخی یادآورشد: راههای درون شهری استان به خوبی در حال انجام است و امید است با اختصاص اعتبارات ویژه این طرح ها هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

ابراز رضایت نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در استان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر روند اجرای دو طرح راه آهن همدان – ملایر و همدان-سنندج تاکید کرد و گفت: اتصال همدان به استانهای غرب کشور مطالبه مردم استان همدان است که نیاز است در پروژه های فعلی تسریع شود.

حاجی بابائی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در استان همدان کارهای بزرگی انجام داده است اما انتظار می رود پروژه ها تکمیل و به اتمام برسد.

وی یادآورشد: تکمیل ایستگاه راه آهن تا پایان سال یک مطالبه جدی است که باید به صورت ویژه پیگیری شود.

گفتنی است در این جلسه مهمترین پروژه های حوزه راه آهن و راههای استان در حوزه شهری و روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت