شناسهٔ خبر: 86872 - سرویس مسکن و شهرسازی

افتتاح دو طرح عمرانی بنیاد مسکن در بخش خرقان

مقاوم سازی مسکن روستایی دو طرح عمرانی بنیاد مسکن در بخش خرقان شهرستان زرندیه با حضور معاون عمران روستایی و معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دو طرح عمرانی بنیاد مسکن در بخش خرقان شهرستان زرندیه با حضور مهندس محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مهندس عزیزاله مهدیان معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

 به گزارش بنیاد مسکن، این طرح ها شامل اجرای طرح هادی و سنگ فرش روستای بلوبند به مساحت 2760 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 378 میلیون تومان و طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرندیه در قالب تعهد ساخت 350 واحد تخریبی و آسیب دیده بر اثر سیل فروردین 1398 بود که بطور نمادین یکی از100 واحدهای بازسازی شده با اعتبار جاری و بلاعوض بالغ بر 28 میلیارد تومان افتتاح شد. هر واحد 160 کیسه سیمان رایگان از دفتر مقام معظم رهبری و اجرای نقشه و جواز رایگان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت کرده است که 250 واحد دیگر نیز در دست ساخت و احداث است.