شناسهٔ خبر: 87033 - سرویس ریلی

معاون امور مسافری شرکت راه آهن خبر داد

جزئیات برخورد دو قطار مسافربری و باری در ایستگاه راه‌آهن قزوین/ حرکت قطار به سمت مشهد تا دقایقی دیگر/ برخورد جزئی بوده و خسارت انسانی نداشته است

قطار - راه آهن معاون امور مسافری شرکت راه آهن از برخورد قطار مسافربری در حال حرکت با قطار باری متوقف در ایستگاه راه آهن قزوین خبر داد و اظهار کرد که خوشبختانه این برخورد، خسارت انسانی نداشته است.

میرحسین موسوی، معاون امور مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جزئیات برخورد دوقطار مسافربری و باری در ایستگاه راه آهن کوهین در حوالی روستای نیکویه واقع در استان قزوین را تشریح کرد و گفت: قطار دوبل دیزل مسافربری رشت به مقصد مشهد به شماره ۱۵۰۷ و ۱۶۲۰ زمان ورود به ایستگاه کوهین با سرعت بسیار کم به خط فرعی گرفته شده و اولین دیزل این قطار با یک دیزل باری متوقف در آن خط فرعی برخورد کرده است. 

موسوی با بیان اینکه در این برخورد، خوشبختانه آسیبی به مسافران و قطارها وارد نشده است و همه مسافران سالم و سلامت هستند، افزود: اکنون یک دیزل به محل اعزام شده است و دقایقی دیگر، این قطار مسافربری به مقصد مشهد ایستگاه کوهین را ترک خواهد کرد.  

به گفته وی کمیسیون سوانح منطقه و کمیسیون عالی سوانح دلیل این سانحه را بررسی خواهند کرد و به زودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.