شناسهٔ خبر: 87333 - سرویس استان‌ها

دیدار اعضاء هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان با مدیر کل راه و شهرسازی

جنوب کرمان  مطبوعات در دیدار اعضاء خانه مطبوعات با مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان مشکلات تامین مسکن روزنامه نگاران و ایجاد مکانی برای دفتر خانه مطبوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، این دیدار که با حضور مدیرکل ، معاون مسکن و ساختمان و رئیس اداره روابط عمومی راه و شهر سازی برگزار شد: محمدساردویی ضمن شنیدن صحبهای اعضاء خانه مطبوعات راهکارهای کمک به تامین مسکن روزنامه نگاران و تامین مکان دفتر  خانه مطبوعات را با اعضاء مورد بحث و بررسی قرارداد.

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان با پیشنهاد تامین مسکن  روزنامه نگاران گفت : این مهم می تواند از طریق طرح اقدام ملی مسکن و از طریق شرکتهای انبوه سازی مسکن حل و فصل شود.

وی افزود: برای خبر نگاران حوزه ۵ شهر ستان جنوبی نیز آمادگی داریم از واحدهای  مسکونی مجتمع ۱۵۰۰ واحدی شهر کهنوج واحد های  مناسبی را اختصاص دهیم.

وی در خصوص تامین مکان دفتر خانه مطبوعات بیان کرد: با توجه به این که این اداره کل در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز فعال می باشد ، هم اکنون با همکاری شهر داری جیرفت در حال ساخت سه سرای محله که مجتمع های فرهنگی هنری کوچکی برای محله های شهر جیرفت در نظر گرفته شده است ،  می توان با همکاری شهر داری جیرفت  و اداره کل فرهنگو ارشاد اسلامی جنوب کرمان در بخشی ازاین مجتمع ها جهت تامین مکان خانه مطبوعات اقدام کنیم .