شناسهٔ خبر: 87652 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

استقرار ۷۰۰ راهدار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: آمادگی ۴۴راهدارخانه و ۷۰۰نفر راهدار بصورت آماده باش در قالب اکیپ‌های مختلف جاده ای در محورهای  مواصلاتی استان مستقر هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  ، فریبرز کرمی در رزمایش طرح زمستانی پلیس اظهار داشت: تیم های خدمات رسان در طرح زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش تلفات جاده ای در ایام زمستان در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

وی آغاز فعالیت نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای را همزمان با اولین بارندگی اعلام کرد و بیان داشت: به این منظور کلیه تجهیزات جانمایی شده است اما آنچه همیشه در راهها مشکل ساز بوده است کمبود اکیپ های راهداری در سطح استان است.

کرمی با بیان اینکه آمادگی راهداری برای فصل سرما رسما از اول آبان‌ماه شروع شده است گفت: ۴۴اکیپ در ۴۴راهدارخانه ثابت و سیار را با ۴۷۷ناوگان سبک و سنگین با ۵۰۴ نیرو و ۲۰۰ نفر پشتیبان برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان به کار گرفته شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه افزود: با اقدامات ایمنی صورت گرفته از جمله نصب تابلوهای اخطاری، انتظامی، تعمییر، نو کوبی گاردریل ها، نصب نیوجرسی و ایمن سازی حاشیه جاده ها شاهد کاهش سوانح جاده ای در استان کرمانشاه هستیم.

وی عنوان کرد خط مقدم خدمات رسانی در تمامی بحران ها هستیم  یکی از مشکلات موجود را فرسوده بودن تجهیزات و ماشین آلات موجود عنوان کرد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر نیازمند نوسازی ناوگان راهداری و امکانات هستیم.

 

مهندس کرمی گفت: ۶۶ نقطه حادثه خیز با اولویت بالا داریم که از ابتدای سال جاری ۲۴نقطه پرتصادف را با اصلاح هندسی، ایمن سازی و آشکار نمایی توانسته ایم رفع کنیم ویکی از مشکلات ما در این زمینه سرقت علائم هشداری است.