شناسهٔ خبر: 87726 - سرویس استان‌ها

رشد ۷ درصدی صدور کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

س و ب -معاون حمل و نقل.JPG معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رشد هفت درصدی صدور کارت سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان در هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری اظهار داشت: ۶ هزار و ۱۵۷ فقره کارت سلامت در این مدت برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پنج هزار و۷۷۰ فقره رشد هفت درصدی را نشان می دهد.

وی از فعالیت چهار مركز تخصصی طب كار تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد و افزود: در این مراكز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشكی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تحقق فاصله گذاری اجتماعی هوشمند گفت: امکان مشاهده اعتبار کارت سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری استان با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا از طریق مراجعه به نشانی www.rmto.ir امکان پذیر است.