شناسهٔ خبر: 87842 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل و نقل

تبریک هفته حمل و نقل خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پیامی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری را خدمات تلاشگران این عرصه تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی) ، سید عبدالمجید نژادصفوی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، در پیامی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری را خدمت این قشر جامعه تبریک و تهنیت گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :به درســتی که امروز مسیر پیشرفت و توســعه در عرصه های مختلف مبتنی بر وظیفه شناسی، وجدان بیدار، مســئولیت پذیری توأم با اراده پاک خدمت گزاران دلسوز برای عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و عشق خدمت به مردم این مرز و بوم رقم می خورد.

اول دی ماه روز راهدار بنام افرادی است که سربازان خط مقدم جاده‌ها هستند. کسانی که کمتر از آنها نام‌برده می‌شود ولی حضورشان غیر قابل انکار است . راهدارانی که در سرمای طاقت‌فرسای زمستان و گرمای سخت تابستان و دوری از کانون گرم خانواده و در این شرایط خاص اقتصادی در راستای خدمت‌رسانی و برقراری تردد ایمن ، بازنگهداشتن محورهای مواصلاتی ، حمل کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند و کار را به خانواده ترجیح می دهند .

بدون تردید، گرامیداشت این هفته ، فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات طاقت‌فرسای دست‌اندرکاران خستگی‌ناپذیر حمل‌ونقل و گرامیداشت مجاهدت‌های شبانه روزی و مخلصانه راهداران. ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم، اهتمام وتلاش شبانه روزی آنان را ارج می نهم.

اینجانب هفته حمل ‌و نقل ، رانندگان و راهداری را به کلیه دست‌اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت گفته و دستانتان را به گرمی فشرده و به همت بلندتان درود می‌فرستیم.

توفیق روز افزونتان را در جهت پویایی هرچه بیشتر صنعت بزرگ حمل و نقل و راهداری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند سبحان خواستارم.