شناسهٔ خبر: 87897 - سرویس استان‌ها

حمل و نقل در جامعه امروزی جزء لاینفکی از زندگی بشر به شمار می‌رود

اردبیل 19 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی هفته حمل ‌و نقل ، رانندگان و راهداری ( ۲۶ آذر تا 1 دی ماه ) را به کلیه دست‌اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل 26 آذرماه آغاز هفته حمل ‌و نقل و 1 دی ماه روز راهدار را به کلیه دست‌اندرکاران این عرصه تبریک گفت ، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بدون شک حمل و نقل در جامعه امروزی نقش بی‌بدیلی در همه مناسبات داشته و جزء لاینفکی از زندگی بشر به شمار می‌رود ، 26آذر 1362 یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است، این روز را می توان نمایش توان و غیرت مردانه تلاشگران عرصه حمل‌ و نقل در بسیج همگانی و پاسخگویی به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و حرکت جهادگرانه آنان در شرایط حساس دفاع مقدس و جلوگیری از بحران اقتصادی کشور دانست.

اول دیماه روز راهدار ، روز ارج نهادن به تلاش شبانه‌روزی راهداران پرتلاش در سرمای طاقت‌فرسای زمستان و درگرمای سخت تابستان در راستای خدمت‌رسانی و برقراری تردد ایمن می باشد.

اینجانب هفته حمل ‌و نقل ، رانندگان و راهداری را به کلیه دست‌اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت گفته و دستانتان را به گرمی فشرده و به همت بلندتان درود می‌فرستم.