شناسهٔ خبر: 87905 - سرویس استان‌ها

پیام استاندار اصفهان به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری

drrezaeii.jpg استاندار اصفهان با صدورپيامي  فرارسیدن هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، عباس رضايي استاندار اصفهان با صدورپيامي  فرارسیدن هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.
متن پيام استاندار اصفهان به شرح زير مي باشد:
استان اصفهان  به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه و تمرکز صنایع بزرگ در این استان از یکسو  و واقع شدن در چهارراه ترانزیت کشور از سوی دیگر، سهم قابل توجهی از میزان راه ها و  تردد در بستر راه های کشور را به خود اختصاص داده است. بیش از ۱۵ درصد از آزادراه ها، بزرگراه و راه اصلی کشور در استان اصفهان واقع است  و استان اصفهان از این حیث در جایگاه نخست کشور قرار دارد.
 خوشبختانه به همت راهداران، پیمانکاران و مهندسان استان اصفهان و با وجود محدودیت های شدید مالی در سال گذشته رتبه نخست کشور در زمینه آسفالت گرم، بازیافت سرد، چیپ سیل و سیلکت راه ها در کارنامه استان اصفهان ثبت گرديده است.
 همچنین با سهم ۱۱ درصدی از کل کالای حمل شده (بیش از ۵۲ میلیون تن کالا) جایگاه اول  حمل ونقل کالا در کشور برای  چندین سال پیاپی برای استان اصفهان تثبیت شده است.
 فعالیت ۳۹ هزار ناوگان حمل و نقل در بخش کالا و مسافر و اشتغال مستقیم ۵۰ هزار راننده در صنعت حمل ونقل استان اصفهان آمارهای مبرهنی از نقش صنعت حمل ونقل کالا و مسافر استان اصفهان در تولید و اقتصاد کشور عزیزمان ایران است.
اينجانب فرا رسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل و همچنین هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را به تمامی دست اندرکاران صنعت حمل و نقل، به ویژه رانندگان، راهداران و مدیران حوزه حمل و نقل استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی همه عزیزان را از خداوند منان خواستاریم.