شناسهٔ خبر: 88076 - سرویس وزارتی

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی:

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد

مراسم مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان البرز با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز با حضور مهران کفاش، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی ، اعضا شورای هماهنگی راه و شهرسازی البرز، لقب دوست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان تهران و برخی از همکاران اداره کل مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی جدید استان البرز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت، مهران کفاش با اهدا لوح از زحمات تقی رضایی که ۴ سال به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز مشغول به خدمت بود، تقدیر و و حکم رضا خالقی به عنوان مدیرکل جدید استان را به وی ابلاغ کرد.

مهران کفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی در این مراسم اظهار داشت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی از زمان حضور مهندس اسلامی و با توجه به سیاست‌های تبیین شده در این وزارتخانه،  تلاش حداکثری و مدیریت اثربخش را  لازمه  جبران کمبود اعتبارات  در  شرایط  فعلی حاکم بر کشور دانسته و رفتار وزیر محترم و معاونین ایشان در خصوص سرکشی و نظارت مستمر بر روند پیشرفت پروژه ها بیانگر این موضوع است.

وی ادامه داد: کما اینکه به ثمر رسیدن طرح‌های ملی که در سال‌های متمادی مورد مطالبه مردم کشور بود (افتتاح و بهره برداری از قطعه اول تهران – شمال)، از نتایج این تلاش‌ها  به شمار می‌آید.

کفاش در ادامه و در معرفی مهندس خالقی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان البرز، ایشان را فردی متخصص، جوان و آشنا با  معضلات و مشکلات استان برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم ایشان با  ادامه روند سازنده قبل و با همکاری کارکنان تلاشگر آن اداره کل و در راستای اهداف و سیاست‌های وزارت متبوع گام‌های مؤثرتری در راستای پیشرفت و آبادانی این استان برداشته شود.

لازم به ذکر است رضاخالقی، مدیرکل راه و شهرسازی جدید استان البرز، معاونت شهرسازی و معماری این اداره کل و مدیرکل راه شهرسازی استان لرستان را در کارنامه کاری خود دارد.