شناسهٔ خبر: 88087 - سرویس استان‌ها

در امضای تفاهم نامه بنیاد مسکن با استانداری خراسان شمالی؛

۲۰۰۰ واحد مسکونی در بجنورد احداث می شود

تفاهم نامه تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکن در منطقه حلقه سنگ بجنورد، به امضای معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی، مدیرکل بنیاد مسکن استان و شهردار بجنورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انعقاد تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکن در منطقه حلقه سنگ بجنورد  با حضور مهندس جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دکتر غلامرضا هوائی معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی، تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکن در منطقه حلقه سنگ بجنورد به امضا رسید.

حق شناس در این جلسه گفت: خراسان شمالی استعداد محیطی خوب دارد که از این فرصت می توان به نفع مردم استان بهره برد.

وی ضمن تشکر از نگاه استاندار و معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی به منظور احداث مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه، توصیه کرد: طرح اقدام ملی مسکن به خوبی برای مردم تشریح و ترجمه شود تا مردم از این فرصت استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برای احداث مسکن در منطقه حلقه سنگ و سایر نقاط جانمایی شده در شهرستان بجنورد و استان خراسان شمالی آماده همکاری هستیم، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ها به نفع مردم است.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه ۲ هزار واحد مسکن حلقه سنگ بجنورد در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار اجرایی می شود، گفت: این طرح با همکاری بنیاد مسکن، استانداری و شهرداری بجنورد اجرا می شود.

هوائی افزود: این طرح در چارچوب طرح ۲۰ هزار واحد مسکن اترک در خراسان شمالی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه تلاشمان این است تا سرانه برخورداری استان در حوزه های زیرساختی را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: تاکنون خدمات رسانی خوبی در حوزه برق رسانی و گاز رسانی به تمام روستاها ارائه شده است و تلاش می کنیم تا خراسان شمالی را به عنوان نخستین استانی در کشور مطرح کنیم که نیاز به مسکن را به روز و متقاضی ساخت را صفر کرده ایم.

برپایه این گزارش در این جلسه تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکن در منطقه حلقه سنگ بجنورد، به امضای معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی، مدیرکل بنیاد مسکن استان و شهردار بجنورد رسید.