شناسهٔ خبر: 88300 - سرویس وزارتی

وزیر راه و شهرسازی:

شهید سلیمانی در دشمن شناسی پیشتاز بود/ شهید سلیمانی نقشه جهان خواری و توطئه آمریکا در منطقه را به موقع فاش و شکست داد

دیدار وزیر راه وشهرسازی با مجمع نمایندگان استان آذریایجان غربی در مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نخستین مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت مومن، شجاع و بابصیرت و در دشمن شناسی هم پیشتاز بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز در حاشیه نخستین مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه این شهید در شناخت مستمر نقشه‌های دشمن پیشتاز‌ترین فرد و فوق العاده مسلط بود و بهنگام نقشه‌ها را درک می‌کرد، اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی توانست با تیزبینی و شهامت، بزرگترین نقشه جهان خواری و توطئه آمریکا را در منطقه به موقع شناسایی و فاش کند و در میدان شکست دهد.

وزیر راه افزود: آمریکا بعد از این شکست، در همه جبهه‌ها شکست خورد. آمریکا سال‌ها خود را پشت نقاب‌های بشردوستانه و صلح طلبانه پنهان کرده بود، اما نقش سردار سلیمانی این بود که آن‌ها رسوا و به دنیا معرفی کند تا چهره واقعی آن‌ها برملا شود.

اسلامی افزود: آن‌ها قصد داشتند در اجرای طرح خاورمیانه بزرگ، کشور‌های منطقه را به کشور‌های کوچک تبدیل کنند، اما موفق نشدند.