شناسهٔ خبر: 88611 - سرویس استان‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد

تسریع در انتقال پایانه امیرکبیر به خارج از شهر اصفهان/تقدیر از حماسه حضور رانندگان  و راهداران در بحران های کشور

20210109113708_IMG_9638.jpg مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بر تسریع در انتقال پایانه امیرکبیر اصفهان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (اصفهان)، منصور شیشه فروش در نشست هم اندیشی انتقال پایانه امیرکبیر به خارج از شهر اصفهان اظهار داشت: آلودگی هوا در کلان شهراصفهان و شهرهای بزرگ استان شرایط ویژه ای را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ماندگاری آلودگی در کلان شهر اصفهان درسال جاری به نسبت سال های گذشته کم سابقه است، اضافه کرد: در جلسات مدیریت بحران استان راهکارهای مختلفی برای کاهش آلایندگی ها ازجمله تعطیلی ادارات و بانک ها، طرح زوج و فرد خودروها و ... اتخاذ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش آلودگی هوای شهرهای بزرگ را شناسایی کانون های آلایندگی  و اخذ تصممیات مناسب برای رفع این کانون ها دانست و گفت: پایانه امیرکبیر اصفهان و مشاغلی که در کنار این پایانه ایجاد شده اند باعث تردد حجم زیادی از ناوگان سنگین به کلان شهر اصفهان شده اند.

منصور شیشه فروش ادامه داد: در جلساتی که در استانداری اصفهان  برای مباحث مرتبط با آلودگی هوای شهر اصفهان برگزار شد وظایفی بر عهده دستگاه های مختلف از جمله اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان قرار گرفت.

وی ممنوعیت تردد ناوگان سنگین در شهرها در این ایام، تسریع در اجرای کمربندی های شهری برای هدایت تردد ناوگان سنگین به این کمربندی ها، تاکید بر انجام معاینه فنی خودروهای سنگین و انتقال پایانه های مسافربری و کالا از شهرها را از جمله این وظایف به شمار آورد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان پس از استماع نظارت تخصصی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان و بخش خصوصی موافقت این اداره کل را برای انتقال پایانه امیرکبیر اعلام و بر تسریع در جابه جایی این پایانه تاکید کرد.

شیشه فروش همچنین از فعالیت ها و حماسه حضور رانندگان، راهداران و کارکنان بخش راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به واسطه حضور فعالانه برای خدمت رسانی به مردم در مواقع حساس و ضروری کشور و استان تقدیر و تشکر کرد.