شناسهٔ خبر: 88658 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

ساکنان تهران در این مرحله از طرح اقدام ملی ثبت‌نام نکنند/ ثبت‌نام ۲۲ هزار نفر برای ظرفیت ۸۰۰ نفری در تک شهر اعلامی/ تکمیل ظرفیت تهران از طریق وزارت راه و شهرسازی اطلاع‌رسانی می‌شود

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برای ظرفیت جدید ایجاد شده در طرح اقدام ملی مسکن استان تهران در نصیر شهر تنها ساکنان ۵ شهر نصیرشهر، صالحیه، نسیم شهر، گلستان و رباط کریم مجاز به ثبت نام طی هفته اخیر هستند.

خلیل‌ محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت ثبت نام مجدد متقاضیان استان در این مرحله از طرح اقدام ملی مسکن، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲ هزار نفر در این طرح در استان تهران برای تک ظرفیت ایجاد شده در نصیرشهر از شهرهای رباط کریم ثبت نام کرده اند، در حالی که ظرفیت برای ثبت‌نام در این شهر تنها ۸۰۰ نفر است.

وی افزود: در این زمینه اطلاع رسانی‌های لازم انجام گرفته و ساکنان تهران نباید در این مرحله ثبت‌نام می‌کردند چرا که در مرحله پالایش حذف خواهند شد. به همین خاطر تنها بومیان ۵ شهر رباط کریم، نصیرشهر، نسیم شهر، صالحیه و گلستان می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: در این مرحله هم از موارد لازم برای حائز شرایط شدن قرمز نبودن فرم "ج" و همچنین بومی بودن در شهرستان مربوطه است که این مساله بارها از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت:‌ قرار است ثبت‌نام ظرفیت‌های باقی‌مانده یا همان تکمیل ظرفیت در استان تهران از طریق وزارت راه و شهرسازی اعلام شود و در این فرصت باقی‌مانده تا پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه لازم است ساکنان فاقد مسکن مهر در ۵ شهر اعلامی کار ثبت‌نام خود را نهایی کنند.