شناسهٔ خبر: 8866 - سرویس مسکن و شهرسازی

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

آخرین وضعیت پیشرفت تاسیسات زیربنایی و روبنایی پردیس

حسین رجب صلاحی سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس آخرین وضعیت پیشرفت تاسیسات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر را تشریح کرد.

حسین رجب‌صلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آخرین وضعیت تصمیمات در کمیته‌های پنجگانه کمیته‌های افتتاح، سرمایه‌گذاری، فنی، مسکن مهر و تهیه برنامه عملیاتی در شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: با توجه به اتخاذ برخی تصمیمات در شرکت عمران پردیس، یک پست برق سیار ۲۳۰ کیلو ولت که تنها سه نمونه آن در کشور فعال است برای برق‌رسانی به مسکن مهر پردیس نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه خطوط اصلی گاز هم در پردیس اجرا شده است از تکمیل خطوط فرعی و همچنین انعقاد قرارداد تصفیه‌خانه هم خبر داد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره سیستم مخابرات این شهر گفت: سیستم مخابرات معمولی پردیس کابل‌کشی شد و هم اکنون سیستم آ.پ بیس هم در حال نصب است، این امکان برای تلفن‌های سیم کارتی در پردیس راه‌اندازی می‌شود.

رجب‌صلاحی در ادامه گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به برخی افتتاح‌ها همزمان با هفته دولت اشاره کرد و افزود: در هفته دولت یک تونل ارتباطی بین فازهای ۸،۱۱ و ۵ که به آزادراه پردیس تهران متصل می‌شود و یک پل با مبلغ سرمایه‌گذاری ۱۳۸ میلیارد تومان و همچنین برخی واحدهای فاز ۱۱ افتتاح خواهد شد. همچنین برخی پروژه‌های روبنایی از جمله مسجد، مدرسه، کلانتری و درمانگاه در لیست افتتاح قرار دارد.

به گفته وی این اقدامات در کمیته‌های افتتاح و سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

رجب‌صلاحی در خصوص اقدامات برای تکمیل فاز ۸ پردیس به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در تلاشیم تا پایان اسفندماه سال جاری ۱۰ هزار واحد افتتاح شود./