شناسهٔ خبر: 88785 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد:

اختصاص ۲۳میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی لرستان/پرداخت ۶۸۴ میلیاردتومان تسهیلات کم‌بهره و بلاعوض برای اجرای طرح مقاوم‌سازی

آسفالت راه روستایی مدیر کل بنیاد مسکن لرستان در جلسه مشترک با نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه اعتبار ابلاغی برای قیر مصرف مستقیم است، اظهار داشت: با جذب این اعتبار عملیات آسفالت معابر ۱۵۰ روستای استان اجرایی خواهد شد.

وی فرصت جذب این اعتبار را تاپایان سال جاری عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد: با کمک و حمایت‌های مسئولان استانی در راستای جذب این اعتبار ابلاغی، عملیات بهسازی معابر روستایی استان اجرایی خواهد شد.

رضایی با اشاره به بازسازی و بهسازی ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی لرستان در سال جاری تصریح کرد: ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۱۴میلیارد تومان کمک بلاعوض در راستای مقاوم‌سازی این واحدها به متقاضیان این طرح پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور را ۵۰ درصد عنوان نمود و افزود: با اتمام عملیات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی در دست اجرا، میانگین مقاوم‌سازی مسکن روستایی با ثبت رکوردی جدید به ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت.